Tinc un novio macarra
hola, la veritat esque el sencill motiu pel qual estic escribint aixo es perque el meu novio es un rebelde sin cuasa! Va amb moto, s'escapa de casa per la nit, i estic molt enmorada d'ell, pero es el tipic noi rebel que ens encanta a totes... El problema esque es casi imposssible seguirli el itme, cull que es doni conte de que les coses a vegades han de ser mes calmades del que son, no tant instintivament... una altre cosa que empreocupa esque jo tinc 12 anys i ell en te 16, per lo tant, tinc por de que a part de donarnos petons, vulgui arribar a un altra cosa... Estic segurissima de que ell ja ho haura fet... La meva millor amiga diu que encara que no em convingui gaire tenir un novio aixi, es una experiencia unica! i la haig de aprofitar...es molt llarg dexplicar, alguna ajudeta no aniria malament...
Elena Crespi

marinamiki9, jo potser et diré el contrari que la teva amiga...
Realment val la pena viure una experiència així si realment no et convé? L'amor és molt més que una bogeria... la bogeria hauria d'anar acompanyada d'algú que realment en convingués i que veiés el món de la mateixa manera que tu.
Si vas amb algú que és així, potser et pot fer fer coses que tu realment no vulguis fer, senzillament perquè la seva rebeldia t'enamora.
Ves amb molt de compre.
I si vol tenir relacions sexuals, has de pensar en moltes coses abans:
-que potser perquè n'estàs enamorada et deixaries convèncer
-si realment tu ho desitges
-si et sents preparada
-si estàs preparada per pensar en les conseqüències d'iniciar la vida sexual activa acompanyada d'algú...
Et recomano de tot cor que siguis molt i molt prudent...
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres