No sé com actuar! Ajuda!
Bon dia!
Bueno, necessito ajuda! Hi ha un noi que m'agrada des de fa un temps! Vam començar a parlar des de aquest estiu passat, anem el mateix insti també! Bueno el problema que hi ha es que casi mai parlàvem a la cara, sino sempre per face. Però quan parlem per face tenim les conversacions així de piques (però carinyosos).
Però l'altre dia de festa ens vam trobar i bueno ens vam abraçar, i al cap d'un rato uns dels seus millor amics em van venir dient-me si em volia liar amb ell, jo els i vaig contestar, i després bueno tota la festa ens anavem fent mirades i tal! Al final ell em va tocar a la cintura i jo el vaig acariciar una mica, però no ens vam liar!
Ell sent algu? O sóc només un passa-temps?! Què he de fer si ens trobem a la pròxima festa?!
Ajuda!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança! Tenim una petita dificultat... no podem saber el que ell sent ja que no tenim la capacitat d'endevinar què pensa... i tu tampoc pots endevinar què pensa... però sempre pots deixar que les coses vagin succeint... ara ja us heu acostat una miqueta més... és lògic que tinguis pressa per saber què sent però també pots gaudir d'aquests moments d'apropament. De moment ja heu tingut una mica de contacte físic... si al final passarà alguna cosa més ningú no ho sap èrò gaudeix del moment i ajuda'l a acostar-se a tu, per tant, acosta't tu també... a la propera festa mostra't simpàtica i propera, parla amb ell, mira'l... segueix com fins ara!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres