Ajudaaaaaa
Hola adolescents!
Tinc 13 anys i encara no m'he liat, estic parlan amb un noi desde fa un mes mes o menys i vol quedar amb mi pero tinc molta vergonya de quedar els dos sols i que es vulgui liar amb mi perque tinc por de fer-ho malament.
Que faig???
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
I has de tenir en compte que el més normal és que tinguis nervis i vergonya. Les primeres vegades sempre són especials i ens posen una mica nerviosos a tots plegats.
El dia que t‘hagis de liar amb un noi, fes-ho perquè estiguis realment convençut/da de que és amb ell amb qui vols i assegura’t que no ho pas per la pressió d’haver-ho de fer.
I la idea és que et deixis portar una mica, que comencis suaument i que no vagis molt a sac... i així veuràs com ho fa l’altra persona i et podrà anar guiant. I, mica en mica, aniràs descobrint com t’agrada a tu i com us combineu amb l’altra.
Pensa que, per molta experiència que tingui algú, el primer petó amb una persona sempre és un primer petó encara que te n’hagis fet un milió amb d’altres. Per tant, per a l’altra persona, també seria el seu primer petó amb tu... i també estarà nerviós...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81