No sé com sóc...
Hola
No sé si m'agraden els nois o les noies, i no sé com verificar-ho. Estic feta en un embolic sobre aquest assumpte, perquè voldria saber-ho. M'agradaria saber com puc resoldre-ho.
Elena Crespi

Hola Zemag!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Dir-te que és molt normal que estiguis en aquesta situació i que tinguis dubtes. El primer que hauries de fer és no voler posar pressa en definir-te del tot ja que si ho forces potser no en treus l’aigua clara. Perquè també has de pensar que hi ha l’opció de que t’agradin tant els nois com les noies...
Però primer de tot, deixa passar una mica el temps per poder veure, tranquil•lament, què sents i anar-te coneixent una mica millor.
Més endavant, si els dubtes continuen o veus que et continuen agradant els dos o veus que t’agraden els del teu mateix sexe, pots contactar amb alguna entitat que et pugui orientar una mica:
-Casal Lambda: www.lambda.cat
-Afirma’t:
-Tal com som:
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81