No se que fer...
Hola, em dic Anna.
Fa com uns tres anys vaig començar a sortir amb un noi, que m'agradava molt (i ara també), vam sortir junts dos anys però vam tindre que trencar perquè el curs següent aniríem al insti i ell no pasava al mateix que jo, encara que parlavem molt sovint per WhatsApp em pensava que no tornaria a veure'l, però aquest curs me trobat amb ell molts cops i ell em donava senyals de que encara m'estimava i m'ho va dir un parells de cops i jo a ell. Un dia les meves amigues em van planejar una cita amb ell, em van comprar un vestit, regals...etc. Al principi es veia interesat però va arribar un punt que no deia res, no contestava als missatges...
Fins que un dia em va dir que només volia que fóssim amics, perquè ell es posava nerviós (em deia mentides) jo vaig trencar a plorar.
Aquests dies he descobert que està amb una altre noia, i jo he començat a sortir amb un altre noi (li posarem el nom de Pepito)
Em sembla que ho he fet per donar-li gels al altre i tinc por de fer-li mal al Pepito i no se que fer perquè ell m'estima molt...
Elena Crespi

Hola Anneta!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Realment si estàs sortint amb en Peptio només per posar gelós al teu ex novio, el que hauries de fer és deixar la relació perquè evidentment que li estàs fent mal.
Utilitzar a algú per posar gelosa a una persona no seria èticament correcte perquè estàs jugant amb els sentiments d’aquesta persona i estàs utilitzant una manera de solucionar les coses que no et va bé ni a tu ni a aquesta persona i, a més, provocar gelós en l’altre no és quelcom saludable sinó que és tòxic i malaltís.
Per tant, et recomanem que no estiguis amb algú només per provocar gelós a una altra persona!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81