Hormones...
Bon día! Soc un noi, i la meva vida no es que sigui molt bona. Als 12 anys van creixer-me un munt de pèls pel cos. Això m'ha provocat grans complexes. Ara, que tinc 14, segueixo igual. Em depilo les cames, però tinc un munt de pel a la panxa, al cul... I m'ha crescut la barba. Tots els nois a la meva edat lis estan començant ara a creixer els pels, i jo semblo un noi de 30 anys. A part, que estic gras. No es una imatge agradable mirar-te al mirall i veure a un tiu gras i pelut. Nomes amb 14 anys... A més, des de fa més d'un any m'agraden els 1D, son els meus idols. A l'institut tothom diu que son uns gais, per això no dic que m'agraden, perque poden marginarme, i tot això. I ara estic descobrint que m'agraden els nois.... La meva vida es una meeeeerda. Què puc fer? Sé que es una situació difícil, pero ja no puc mes.
Elena Crespi

Hola DBoy, no et preocupis, estàs en una època de canvis i és normal que et costi acceptar-los.
Que siguis pelut no hi ha res de dolent ja que ser bonic no vol dir ser pelat! Els nois amb pèl poden ser i són molt atractius. També et trobaràs a noies i a nois que els hi encanten els nois amb pèl com tu. Els altres deuen estar en un moment de la pubertat menys avançat que tu i per això tenen menys pèl... de totes maneres sempre hi ha qui té més pèl i qui en té menys i a tu t'ha tocat tenir-ne més però això no és gens dolent!
Sobre el pes, si veus que peses més del que voldries i no t'agrades, podries començar a cuidar-te una mica però sempre posant-te en mans d'una especialista en nutrició! això t'ajudarà a sentir-te millor. De fet, en l'adolescència sempre é snormal guanyar una mica de pes... pel que dius tu, per les hormones...
I si t'agraden els 1D no hi ha res de dolent. De vegades fem distincions sobre el que agrada als nois o a les noies i no té cap mena de sentit.
I si veus que t'agraden els nois, és completament normal. Durant aquesta època, amb 14 anys, pots tenir molts dubtes i mica en mica aniràs veent si t'agraden més les noies o els nois.
Et recomano que pensis que estàs en un moment de canvi, de transició. I que, mica en mica, les coses s'aniran posant al seu lloc.
NO sé si tens algú amb qui parlar de tot això, algú de confiança: amics, amigues, pares, algun germà o germana... seria bo que ho compartissis amb algú que t'estima!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres