No em volen
Hola adolescents, tinc un problema greu:
Jo sempre miro de ser bona persona però hi ha una amiga meva que ara ha anat amb una altre nena i crec que em critica a totes hores. AJUDA!
Elena Crespi

Hola ERM!
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres i escriure’ns!
Dius que creus que et critiquen però tot això deu ser fruit de coses que has percebut i que t’han fet dubtar. Planteja’t que, de vegades, el que percebem no és ben bé la realitat i que està tenyit de les nostres pors, expectatives... Per tant, potser estàs veient coses que en realitat no hi són...
Però si igualment creus que t’estan criticant, no estaria de més poder agafar una dia a la teva amiga i demanar-li i explicar-li tots els dubtes que tens i que et gener ala relació que teniu i que ella té amb aquesta altra nena. Sovint, ens oblidem que podem parlar les coses de manera tranquil•la i senzilla.
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81