Em posa el meu mestre
Hola!
Bé, només dir que tinc una vida amb molts amics de totes edats i estils, tinc confiança amb els meus pares i etc. Però l'últim inconvenient es que un dia vaig tenir un somni eròtic sobre un dels meus mestres i em vaig despertar calenta, total que desde llavors ell em posa, tot i que tenia atracció cap a ell abans.
El que passa es que ens portem com 35 anys i jo només tinc 15 anys. Però els dos ens tenim molt d'afecte i sempre m'està acariciant la galta, les espatlles o a la cuixa i això m'incita més.
I l'altre dia, con que s'acabava el curs, a la seva última hora em vaig voler fer una foto amb ell com a record, el típic que es fa. Quan miravem les fotos es va posar a radera meu i em va abraçar per radera i allà va ser quan vaig notar que el posava perquè sentia algo tàctil, m'enteneu oi? Hahah.
Doncs això, després d'aquesta abraçada, em vaig voler despedir d'ell i crec que els dos teniem l'intenció de besar-nos, perquè ens vam inclinar però no del tot, i ell em va fer una abraçada i un petó a la galta, a la qual jo vaig repetir, després ens vam quedar una bona estona mirant els ulls fins el nostre adéu.
Creieu que l'atrec?
Es que no vull liar-la perquè sóc menor d'edat i ell és molt més gran que jo (tot i que l'edat no li donc molta importancia però hi és). I cada dia m'excita més quan hi penso, això jo no ho vull! Perquè ja tinc el meus rotllets amb altre gent que és més al voltant de la meva edat i no estan ni casats/des i ni tenen fills/es xd.
Elena Crespi

Hola Petita!
Primer de tot, gràcies per explicar-nos la situació!
Realment ens has posat en situació d’alerta, perquè: no passa res si t’excita un professor, de fet és molt normal que et puguis sentir atreta per ell. Però el que ha fet ell ens posa en estat d’alarma perquè poden ser senyals d’una situació abusiva. Si ell et toca l’esquena, la galta i la cuixa... està començant a ser un abús.
Sabem que el que et diem et sonarà fort però si té 35 anys més que tu ell sap que no pot fer això amb una alumna. És completament il•legal. Per tant, et recomanem que, encara que t’atregui, et separis d’ell in o deixis que se t’acosti.
Que un professor faci aquestes coses a una alumna et pot resultar seductor però realment és una situació d’abús. Perquè ell té l’edat suficient com per ser conscient del que està fent i del que pot fer i no pot fer i sembla ser que no està establint els límits i això ens fa molta por.
Per tant, si mai veus que es torna a acostar a tu, sobretot, digues-li a una persona adulta tot el que t’està passant.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81