Treu-me de dubtes!
Bones, soc una noia de 14 anys. Us explicaré un poc la meva història.
Fa poc vaig començar a xerrar amb un noi de 18 anys. La qüestió es que ens coneixíem de vista, però mai havíem arribat a parlar. Tot va començar snapchat, fins arribar al punt del WhatsApp. Vam coincidir en una festa i jo, realment, hem vaig passar una mica amb el beure. Ell hem va cuidar tota la festa i es va preocupar per jo. Dies després, començàrem a quedar. Al principi no tenia clar el que volia, perquè vulguis o no hi ha una diferència d’edat bastant gran, i a més, l’edat en que se va a la universitat. El primer dia no va passar res. Vàrem parlar i ens vàrem conèixer un poc millor, ja que era la primera vegada que estàvem sols. Just el dia després ens vàrem voler tornar a veure. No us ho negaré, em vaig quedar amb ganes d’alguna cosa més, i crec que ell també. La qüestió és que al dia següent si ens vam liar, i així ha seguit. Hem continuat parlant i quedant.
El problema és que ara arriba l’estiu i sé, més a la seva edat que a la meva, el que cerquen els al•lots d’avui en dia. Fa una setmana se’n va anar de viatge d’estudis i el dia abans de partir hem va dir per quedar. Jo li vaig demanar que consideràvem que era aquesta cosa rara que tenim, perquè ni tan sols jo ho sabia. Ell em va dir que no ho sabia però, com a mi, li agradava. Vàrem estar xerrant i em va demanar que me pareixia la carta blanca (si en qualque moment ens hem de enrotllar amb altres persones, endavant). Jo li vaig dir que fes el que volgués, però que la meva intenció no era utilitzar-la. No som d’aquestes ties que se enrotllen amb tots els paios que em passen per davant. El que ell em va contestar va ser que passes el que passes no em volia perdre com amiga (Amiga? A què es refereix? Al que tenim ara?) . Ha tornat del viatge d’estudis i no ha fet servir la carta blanca (no s’ha liat amb ninguna tia). Hem estat xerrant i crec que ell va un poc alerta en utilitzar-la per por a que em faci mal o alguna cosa semblant (no sé com explicar-ho). Finalment, li he dit que ara que ve l’estiu no l’estaré esperant i tampoc veient com ell es lia amb altres, i jo no ho vull fer perquè no som així.
I el gran segon problema és que crec que m’estic pillant per ell...
Que em recomaneu fer vosaltres que teniu més experiència? Seguir amb ell (aquesta cosa rara que tenim) i no utilitzar la carta blanca en cap moment? Utilitzar-la però seguir estant amb ell? Deixar-ho tot anar? No em vull quedar pillada i que després em faci mal. Estic feta un lio! Necessito qualsevol consell.
p.d.: Perdoneu si m’he allargat massa! Necessitava contar-ho a algú que no fos les meves amigues.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per explicar-nos la situació!
Has considerat el poder-li dir que estàs tenint sentiments cap a ell? No ens queda clar si li has dit que t’estàs pillant per ell... i potser estaria bé confirmar-li, tot i que ell ja ho sospita.
Llavors, si veus que ell no vol el mateix que tu, has de valorar la possibilitat real de que et faci mal.
Hi ha un psicòleg que escriu llibres molt interessants que diu que perquè hi pugui haver amor, les dues persones ho han de sentir i si veus que ell no ho sent, llavors realment t’has de plantejar si val la pena o no estar amb ell. Hauries de trobar algú qu e volgués estar amb tu i que ho fes de la mateixa manera que tu necessites.
És a dir, si vols que ell només estigui amb tu i veus que realment vol estar amb d’altres... potser t’has de plantejar si realment has d’estar amb algú que o vol un projecte diferent o que ara mateix no sent el mateix que tu.
Cuida’t molt!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81