Tinc el cap fet un lio...
Hola, tinc un problema que a molta gent li semblarà insignificant, però a mi s'em està caient el món a sobre. Fa dos anys que coneixo a un noi que és un dels meus millors amics, però últimament està molt estrany. No para de dir que és super guapo i el millor del món en qualsevol cosa, no escolta a ningú quan se li parla, però ell sempre vol que l'escoltin. Se li estàn pujant molt els fums i n'estic una mica farta ja... Una altre amiga nostre està totalment d'acord amb mi, així que ja no són manies meves. Altres li llepen el cul i ell es sent el noi més guai de tota Catalunya, però s'en oblida de qui són els seus amics de veritat als quals està començant a deixar de banda i s'en penedirà. No vull deixar-lo de banda perqué és un amor de nen, o ho era, però es que ja en començo a estar molt tipa d'aquest comportament. Tinc el cap fet un lio d'emocions, perqué me'l estimo moltíssim i sempre l'ajudo en tot el que necessita, però últimament està que no s'aguanta ni ell. Ajudeu-me si us plau... No se que fer.
Moltes gràcies.
Elena Crespi

Hola Pickachuuu💛!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
Sense cap mena de dubte et recomanarem que, com a bona amiga que ets, puguis parlar amb ell de manera suau i li puguis dir que últimament està diferent, que el veus canviat i que hi ha coses que no acabes d’entendre del seu comportament.
Espera a veure què et diu, si no et fa cas, sempre li pots dir que necessites allunyar-te una mica d’ell per valorar si realment et val la pena seguir sent amiga seva... i a esperar a veure si fa algun pas per a canviar cap a millor!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81