ESTIC FETA UN LIO
bones, m'agradaria que m'ajudessis perquè tinc un problema respecte l'amor.
aquest es el cas, jo sempre he sigut una persona a la que li ha agradat l'amor, el carinyo, i ara mateix em sento sense carinyo i vull enamorar-me i tenir parella i se que es una cosa que no es pot triar però esque tothom al meu voltant te parella, les meves millors amigues, la meva germana gran... Fins i tot la meva amiga que es... bueno me l'estimo molt però esque està tant enamorada i no vull perdre el respecte però ella es mes lletja que jo, esta grasseta, i mencanta que tingui parella per primera vegada i que aquesta l'estimi per tal i com es però això em fa preguntar: jo que soc guapa, estic mitjanament bona i soc amigable,simpatica,carinyosa, perquè ningú m'estima? tant malament estic? i bé això em baixa molt l'autoestima tant fisicament com psicològicament i no se que fer ja... cada vegada que passa mes i mes temps mes baixa... se que soc jove, que m'haig de fer esperar, i que tinc temps per estimar i totes aquestes coses pero esque ja soc al límit... no se que fer...
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
Entenem que estàs passant per una situació difícil. És dur tenir ganes de tenir parella i que no arribi aquest moment. I, a sobre, el teu voltant veus parelles i més parelles i això és difícild e portar.
Però sabem que ets valenta i que ho aniràs suportant perquè el futur que t’espera serà molt millor.
Et recomanaríem, però, que comencis a buscar d’altres coses que realment t’agradin, coses que t’apassionin i que et facin ser feliç ja que, com més centrada estiguis en trobar parella més riscos tens, per exemple:
-Risc d’acabar dient que sí al primer que et proposi sortir
-Risc a confondre el que sents i que creguis que t’agrada algú que realment no t’agrada només perquè tens moltes ganes d’estar amb algú...
-Risc de fer mal a algú a qui realment li agradis...
Per tant, intenta alimentar al teva vida de moltes altres coses, tingues present que vols parella però que això no sigui el que mou el teu món perquè et pot ser perjudicial...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81