El que m'agrada tonteja amb una altre
La questio es que m'agrad un noi, mes gran que va al meu insti, quan ens veiem ens mirem i tal pero res, quan el vaig coneixer el vaig agregar al whatsapp i 2 cops el vaig felicitar pel seu comple i u llegia i no hem contestava, al final vaig decidir deixarlo de parlar pero resulta com e dit avans que pels pessiullos hem mira i tal, pero no parlem. El problema arriba quan el sento dir algu d'una nena de segon (jo faig segon) i resulta que en quan hem veu anganxa a caminar vom per vergonya o nose (e estat parlant amb les meves amiges i m'han dit que si un amic d'ell li havia dit de quin curs putser seria qui li agrada) sobre aixo de les mirades l'altre dia hem va fer-m'he una que hem va deixar tocada hem va matar i vaig engegar a plorar en quan vaig arribar a casa. Fa 2 dies o aixi estavem al pati i el vaig veure sentat amb una nena al hombro, crec que estan tontejant però bueno, aquesta nena s'enva de l'escola, el meu dubte es ja que la nena m'arxa que faig? Segueixu amb les miradetes o passo de la seva cara? Necessito ajuda estic fatal
Elena Crespi

Hola Rachel!
Primer de tot, gràcies per preguntar-nos!
Ens sap greu dir-te, però, que no tenim bones notícies per tu. Les mirades, no sabem què signifiquen. Podrien significar una infinitat de coses, bones i dolentes. Però tu ja vas fer l’intent de felicitar-lo pel whatsapp i no t’ha contestat. I si no et contesta, ja t’està dient clarament què vol i què no vol
Abans de tirar la tovallola, perquè no hi hagi hagut cap confusió amb el whatsapp, podries provar de parlar amb ell en persona. Buscar un dia, qualsevol excusa i dir-li si ha rebut alguna vegada els teus whatsapps. I si veus que continua parlant amb tu i aneu parlant més, potser voldrà dir que s’interessa per tu... però, de moment, totes les senyals que veiem indiquen que no...
Sabem que és dur això que t’estem dient però no sembla que hi hagi reciprocitat de sentiments per part seva...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81