Les meves amigues no deixen de comparar-se amb mi...
Tinc 14 anys i diguem-hi que encaixo en els estereotips, sóc prima, sóc maca, tinc uns bons pits,... Les meves amigues algun cop s'han comparat amb mi, peró no ho han fet amb maldat ni res per l'estil, sinó per curiositat o parlar d'alguna cosa.
Aquest any va vindre una noia nova, es una mica obessa peró sembla que ho porta bé i que no li importa la opinió de la gent respecte d'ella i el problema és que desde que va vindre és compara a ella i a les del nostre grup amb mi constantment.
Al principi em feia sentir bé amb el meu cos (ja que anteriorment he tingut molt de complexe amb la panxa, el cabell, el cul, els pits, ...) peró a mesura que el temps passa em començo a sentir malament, no deixa de dir que jo sóc físicament millors que totes perque estic prima o tonteries per l'estil. Al final acabo veient com les meves amigues van agafant complexes per les múltiples comparacions i no m'agrada gens...
A principi només eren les comparacions peró ara també venen els insults, fa uns mesos vaig estar molt malament, estava malalta, no menjava, patia desmajos, etc i després de moltes proves han detectat que tot aixó es per l'estrés que pateixo per tot aixó en general..., així que vaig perdre moltíssim pes, ara ja he recuperat el pes normal i sa que he de tindre peró aquesta noia no deixa de dir-me anoréxica. A part de anoréxica em diu que porto push-up, que tinc uns pits de plastic, que tinc el cul pla... Sincerament no m'importa gaire el fet de que m'insulti peró estic preocupada per les meves amigues, tinc por de k s'acomplexin del seu cos i acabin amb alguna malaltia greu...
Ajudeu-me sisplau!
Elena Crespi

Hola Anònima!
Primer de tot, gràcies per preocupar-te per les teves amigues.
Veiem que tu ets valenta i ja has anat superant tot allò que et preocupava I que t’angoixava. Ara els que has de fer és no deixar que el que pugui passar a les altres (i que de moment no ha passat) et preocupi tant que et torni a estressar i a angoixar.
Sabem que serà difícil això que et demanarem però el que pugui passar a les teves amigues és responsabilitat de les teves amigues. I si tu estàs preocupada, doncs pots aprofitar algun moment en el que et diguin alguna de les coses que et diuen per mostrar la teva preocupació i explica’ls-hi com et sents.
Segur que et tranquil•litzaran i et diran que senzillament et veuen bonica i que es comparen amb tu però no de manera malaltissa.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81