.-. Tinc un problema, m'enamorat de qui no debia .-.
Hola! tinc 15 anys i tinc un problema.
Jo soc una noia bastant solitaria, no tinc amics a l'institut i tots els amics que faig son sempre per internet on trobo gent amb la que em sento bé i amb qui comparteixo els mateixos gustos.
Fa uns 3 messos vaig coneixer a un noi per un grup de whatsapp i vaig començar a parlar amb ell, per a mi es el meu millor amic i com el meu germá gran ja que ell té 22 anys, però ara m'enamorat i porto unes 3 setmanes ratllada per ell.
A ell li agrada una altra noia que es del mateix grup i no el conec en persona.
No puc aguantar sense parlar amb ell ni un sol dia i sempre acabo parlant-ne amb ell del que sigui, no se com desenamorarme d'ell o com fer que ell s'enamori de mi, tampoc vull semblar-li pesada, no se que fer i estic molt liada.
També vull saber alguns temes dels que poder parlar amb ell sense semblarli pesada ja que sempre utilitzo excuses per poder parlar amb ell.
Ajudeume, no se que fer, ni com parlar amb ell.
Elena Crespi

Hola Sadiro2001!
Si veus que ell també parla amb tu, no passa res, no sentirà que ets una pesada.
Però hi ha diverses coses que m'han fet aixecar l'antena d'alerta:
-no el coneixes en persona, i per acabar de veure què sents realment per algú, és molt important que el puguis conèixer en persona. Per tant, si mai l'has de conèixer, no hi vagis sola!
-Ell està enamorat d'una altra... i això vol dir que ara no li agrades tu... és difícil d'acceptar però sembla que és el que li passa...
Aquestes dues coses són molt importants perquè puguis continuar relacionant-te amb ell... I pensa que si et fa massa mal, sempre pots començar a posar distància, encara que e t costi!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81