Hola!
Holaa, tinc 13 casi 14 anys i tinc una mica de panxa i magradaria no tindren gens, pero nose com fer-ho. Faig dansa 10 hores a la setmana i menjo be. Com puc fer per aprimarme? Gracies adolescents.cat!💋🙆🏼
Laura Medrano

Hola guapa,
La forma de tenir un cos saludable és menjar bé, fer esport i descansar suficient. Pel que dius, tu ja menges bé i a sobre fas molt esport (10 hores!) i dansa, que és un esport molt complert on treballes totes les parts del cos. Així doncs no et cal fer cap altre cosa per aprimar-te ja que amb l'esport que fas i si menges bé és més que suficient.
El nostre consell és que no t'obsessionis amb intentar tenir un cos perfecte i amb la panxa extra-plana com tenen les models, ja que això molts cops no és del tot real i no significa estar més sa ni ser més guapo/a o atractiu/va. Si realment aquest és un tema que et preocupa, digues-ho als pares per a que et puguin donar un cop de mà.
Una abraçada!
Laura Medrano