Fa molt temps que no em puc treure a un noi del cap!
Hola, bona tarda!!
Fa com 2 anys que estic enamorada de la mateixa persona. Vaig estar amb ell durant un temps fa un 1 any i mig, i ho vaig voler deixar per donar-nos un temps i per donar-me conte de que no només em volia per el que em volia, ja que era bastant mes gran que jo. el cas es que va començar a sortir amb una noia al cap de poc temps i han estat junts fins fa un mes i mig. Al deixar-ho amb la seva ex vam quedar, i després de parlar durant un bon rato s'hem va llençar ens vam liar, etc... i després em va dir que tenia pensat liar-se amb mi des de feia uns dies. Em estat quedant durant 2 o 3 setmanes, fins un dia que em va dir que m'estava prenent les coses massa enserio i que preferia que siguessim amics. Ho vaig haceptar encara que no s'havia el perque de tot. Aquest cap de setmana e pogut parlar les coses a la cara i el perque no el sap ni ell molt be, pero m'ha dit que esta tornant a quedar amb la seva ex i que ella esta molt malament, i que estan parlant de tornar o no, quan ell al principi em va dir que no tenia pensat tornar amb ella i que si ho feia havien de passar uns anys...! Jo ja no se que fer mes per recuperar-lo, he fet moltissimes coses per ell ja... Que puc fer??
Gracies!!
Elena Crespi

Hola lacat2311!
Doncs no podràs fer res si ell no vol.
El que et recomanem és que marquis un límit: fins quan estàs disposada a esperar, què estàs disposada a fer? Però no et passis de la ratlla prquè ell ara està en una situació complicada ja que si es planteja tornar amb l'ex... estarà fet un embolic i és important que tinguis en compte que si ell volgués tornar amb tu ho hauria de decidir quan estigués bé i tranquil i ara no és aquest moment...
Per tant, vigila si tu surts molt escaldada de la situació que ell està vivint.
Potser tu li has de deixar clar què sents i si ell sentís el mateix podríeu estar junts però si no sent el mateix, el millor que pot fer és posar distància perquè tu et puguis recuperar i tirar endavant...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81