Ell
A ell, qui guarda un mar i una selva als ulls i al cor, esperan-te perque t'hi perdis i no sap que jo, que em veig les pigues del nas quan camino, dic que l'aniria a buscar a ell quan em pregunten què faria si em quedés un dia de vida. És qui m'enten i amb qui vaig compartir moments on em sentia viva però hi vaig renunciar per estar amb algú amb qui tot està bé i a qui també estimo. Trobo a faltar riure amb ell, fer-li bromes i explicar-li tot el que em preocupa, trobo a faltar veure les seves dents una pel damunt de l'altra cada cop que em somreia, la barba i aquell genoll que tants mal de caps li va dur... és algú a qui enyoro amb bogeria. No diré que falta un tros de mi, però falta una peça per fer-me feliça de veritat, vaig equivocar-me creient que sentia alguna cosa més enllà d'amistat i vaig deixar al meu novio, intentant alguna cosa amb ell però va ser impossible , no oblidava al meu ex i va acabar malament, quan el meu ex va tornar a buscar-me l'havia enyorat tantíssim que vaig marxar amb ell, i ell, a qui enyoro, en qui penso dia i nit, qui guarda al cor tant d'amor malgrat el mal que li han fet, es va enfadar, amb raó. A dia d'avui no ens parlem i l'enyoro, ell diu que m'ha perdonat però segueix enfadat i tot i que li he demanat perdò sé que no puc recuperar-lo. No et demano que em diguis què he de fer per aconseguir parlar-hi altre cop i recuperar-lo perque primer m'he de perdonar a mi mateixa i no se com fer-ho, com aprenc a viure havent fet mal a algú a qui estimo?
Elena Crespi

Hola rna!
Gràcies i gràcies per les teves paraules!
Primer de tot, has de prendre consciència de que som humans: i els humans no sempre prenem les millors decisions. Tenim dret a equivocar-nos i, de fet, ens equivoquem. Per tant, has d'incorporar que ets persona i que pots equivocar-te.
Quan estem amb gent, quan estimem a les persones que tenim al voltant, sempre hi ha el risc de fer mal... perquè sovint no sabem com fer-ho millor, perquè ens equivoquem... i si et castigues per allò que has fet malament, no podràs tirar endavant.
Per tant et recomano que pensis què has après de la situació que has viscut? quin aprenentatge en treus?
I a partir d'aquí, aquest aprenentatge et serveixi per prendr emillors decisions en un futur.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81