TCA
Hola adolescents
Es normal que quan acabo d'intentar provocar-me el vòmit em faigui mal la panxa i que em faigui com un malestar a la boca?? O son nervis?? Tot i que no aconsegueixo vomitar.
D aquí a un mes aniré al metge però no se fins a quin punt li he d explicar el que em passa... Algun Consell??
Hi ha una persona que fa poc que se'n va enterar i diria que li preocupo una mica, m'ha aconsellat anar al metge però no se que fer, estic feta un embolic. Ajuda plss.
Laura Medrano

Hola preciosa
És normal que si intentes provocar-te el vòmit després et sentis adolorida i amb malestar, ja que estàs forçant al teu cos (concretament al teu sistema digestiu) a anar contra direcció. El nostre consell és que no ho intentis més ja que és molt perillós i pots acabar tenint problemes de salut molt greus i irreversibles. Quan vagis al metge explica-li tot el que et passa: ells són els especialistes i sabran com ajudar-te. Quan més temps passi i ho segueixis amagant, serà molt pitjor. Aquesta persona que dius que està preocupada per tu té raó i hauries de fer-li cas: explica-li al teu metge o metgessa, ells sabran com ajudar-te.
Una abraçada ben forta i ànims, està en les teves mans demanar ajuda i sortir de tot això. Tu pots!
Si vols pots trucar-nos a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (93 454 91 09) i preguntar per mi i així parlem una mica de com estàs.
Laura Medrano