La meva amiga no pot dissimular
Hola!
El meu ''problema'', es que la meva millor amiga parla massa quan estem al costat del noi que m'agrada.
Quan passem per el meu costat, no para de dir-me ''mira qui tens al costat'' o s'inventa excuses per quan veu que va per el mateix camí que nosaltres, anem més lentes i ens el poguem trobar. Se que a ella no li agrada ja que ella té novio i m'ha dit enserio que no li mola gens el noi que a mi m'agrada. La cosa és que, jo sóc una noia molt vergonyosa i sempre em poso vermella quan passa per el nostre costat, però quan la meva amiga li comença a dir coses… Ja es que em poso com un tomàquet!
Li he intentat dir seriosament que no m'agrada que digui això i que el pròxim cop que ho faci, m'aniré d'on estiguem, però ella s'ho pren a broma. A part, el noi que m'agrada i jo parlem de tant en quan ja que només anem a una classe junts, i tinc por de que ens deixem de parlar per els comentaris que diu la meva amiga (ja que els diu en veu alta, que si els digues en veu baixa no passaria res), i tinc por de que el noi s'enteri dels comentaris i sàpiga que m'agrada.
Com puc dir-li a la meva amiga que pari d'una vegada?
Elena Crespi

Hola!
Sé que dius que has intentat dir-li seriosament, però potsre has de fer alguna altra cosa: dius que li comentes que el pròxim cop que ho faci, marxaràs del lloc on esteu. I marxes de veritat o no marxes? perquè si li dius, li has de demostrar que és veritat el que li comentes i has de marxar. No pots fer "amenaces falses".
Llavors, crec que és molt important que li dediquis un dia expressament a parlar d'això. NO a comentar-li quan et fa la broma, sinó a agafar-la un moment expressament i explicar-li com et sents, com d'incòmode estàs i que tot això et fa sentir molt malament.
Esperem que s'ho prengui seriosament...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81