Vomitar sang
Hola,
No em sento gens bé amb mi mateixa ni amb el meu cos. Porto uns dies vomitant i ultimament tambe escupo sang, és normal? Em pot passar alguna cosa greu? Què faig? No vull dir res als meus pares!
Laura Medrano

Hola!
El primer que m'agradaria que sabessis és que em sap molt greu que et sentis així amb tu mateixa, i que sàpigues que si vols, intentarem ajudar-te en el que puguem.
Vomitar és perillós i molt perjudicial per la salut. Segurament quan ho fas penses que així aconseguiràs tenir un cos més maco o inclús que així aprimaràs, però sento dir-te que això no funciona així. Vomitar no t'aportarà res de positiu i si que et pot provocar molts problemes de salut (mental i física). De fet si ja has arribat a vomitar sang, significa que possiblement t'has fet alguna lesió al coll o faringe i és un senyal que el teu cos t'envia: deixa de fer-ho.
Com que sé que no és tant fàcil, el nostre consell és que demanis ajuda. Dius que no vols dir res als teus pares, però si ets menor d'edat, és l'única manera per a que puguis anar al metge. T'animo a que si vols, ens escriguis un altre missatge explicant-nos més detalladament com et sents, les pors que tens, etc i així puguem dir-te què et passa exactament i què pots fer per trobar-te millor.
Si vols també pots trucar-nos per telèfon a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (93 454 91 09) i així parlem una mica sobre tot aquest tema. Pots trucar i preguntar per mi si vols, però qualsevol de les meves companyes també podrà ajudar-te.
Un petó ben fort i ànims, tu pots sortir d'aquest cercle viciós en el que estàs, però per fer-ho, segurament necessitaràs l'ajuda d'un professional.
Laura Medrano