Bipolaritat?
Hola, m'agradaria saber quins simpotmes són de bipolaritat, és a dir, en una adolescent és normal que a vegades et caigi super bè algun noi o noia, i justament dos minuts desprès, sense que ell/a fes res tinguis ganes de pegar-lo o de no parlar-li?
Mersii:)
InterPersonal

Hola lereeleree!! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs a l'adolescència els canvis d'estat d'ànim, els gustos, etc. Els símptomes de bipolaritat són molt més complicats!! El que si és necessàri és que aprenguem a controlar les nostres reaccions. Aprendre a controlar les nostres emocions i impulsos és el treball essencial que hem de fer per convertir-nos en persones adultes i madures! Així que el més important no és que et posis etiquetes, sinó veure què fas per treure't aquesta etiqueta: controlar els teus impulsos. Comptar de 100 a 0 endarrera, marxar de la situació, canviar d'activitat, etc. Fer aquest treball és molt útil i necessari per estar bé amb nsoaltres mateixos i amb els altres. Espero haver-te ajudat. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet AUlet Psicòloga