Ell 14/06/2016
Bona tarda Adolescents,
Necessito la vostra ajuda...
Em dic Mariona, tinc 18 anys i fa poc em vaig enregistrar a l'aplicació de Tinder.
Fins aquí tot bé, però poc després d'això vaig conèixer per allí un noi pel qui m'estic penjant bastant...
Ens em vist dues vegades ja, precisament avui ens em vist i tornarem a quedar aquest dijous. A partir del primer cop que ens vam veure vam començar a tontejar i cada cop m'agrada més.
Què faig, m'hi hauria de llençar? Amb ell em faria el meu primer petò (si arribés a passar) i això em posa una mica nerviosa. M'agradaria dir-li que m'agrada o fer alguna cosa, però no sé que fer... com ho veieu?
Un altre petit "problema" és que la meva mare no sap res d'això: que vaig conèixer a un noi per Tinder...
Voldria explicar-li però em fa por la seva reacció, no pel fet que he conegut a un noi sinó el que el vaig conèixer per una aplicació, sabeu? Li hagués explicat abans que he conegut a un noi, però sé que m'hagués preguntat a on el vaig conèixer...
A més a més, ell no és d'aquí Lleida, viu a una hora d'aquí, que no hi ha cap problema per això, ja que ell va baixant de tant en tant i jo tambe puc anar-hi. Ell treballe durant aquest estiu de socorrista així que si no pujo jo malament u tenim jajajaja de totes maneres ma mare ho hauria de saber...
Una altra cosa, també em fa una mica de vergonya dir que estic dins d'aquesta plataforma, com ho podria arreglar?
Moltes gràcies per la vostra ajuda, feu una feina excel·lent!! Sou collonuts ;)
Petons!
Elena Crespi

Hola guapa!
No has de tenir vergonya per estar al Tinder. El que sí que has de tenir és molta cura del que fas i a qui coneixes perquè aquests llocs pots conèixer persones fantàtsiques i, al mateix temps, pots trobar-hi gent que no busca el mateix que tu.
Tu tens dret a reservar-te la informació que vulguis sobre com vas connèixer a algú, no li has d'explicar tot a ta mare.
I si estàs nerviosa perquè et vols fer el teu primer petó amba qeust noi, és molt normal. Si no estiguessis nerviosa nos eria normal.
Per tant, has d'estar completament convençuda de que aquest noi vol el mateix que tu i llavors fes el pas que tu realment vulguis fer!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81