necessito confiar en mi
hola!
magradaria saber com puc fer per pujar la meva autoestima i confiar mes en mi, soc molt insegura i això no em portara enlloc. Vull fer nous amics i aprendre a relacionar-me amb els demés perquè em tanco a la meva bombolla i no hi surto.
Espero que em pugueu ajudar, gràcies!
Elena Crespi

Hola anònima!
Et proposem una cosa per anar sortint de la bombolla que dius:
-Fes una llista amb totes aquelles coses que t'agradaria fer i que no t'atreveixes a fer
-Ordena de més fàcil a més difícil de fer tot el que has apuntat
-Agafa la cosa més senzilla de la llista i divideix-la en passos, tots aquells passos que hauries de fer per aconseguir fer aquesta cosa
-Comença fent el primer petit pas d'aquesta cosa i, si ho aconsegueixes, fes el següent i el següent...
Tot allò que ens sembla gros i difícil ho hem de començar fent mica en mica i pas a pas... i això et farà sentir orgullosa de tu mateixa i guanyar seguretat!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81