El noi que m'agrada hem fa xantatge
El noi que m'agrada sempre hem fa xantatge dient-me que si l'emprenyo o hem pico amb ell dirà a tot l'institut que un dia, a canvi de un petó, vaig deixar que hem toqués el... A més crec que ho ha dit a alguns dels seus amics. Que faig? I si s'escampa? I si ho diu a tothom? Ajuda!
InterPersonal

Hola dish!!. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Buff!!!. I tant que es tracta d'un xantatge. Aquest és un tipus de maltractament psicològic que utilitzen algunes persones per tenir dominades a altres...I jo et pregunto: una persona que és capaç de fer-te aquest mal encara et continua agradant??? Hi pots tenir algun tipus de relació sana amb una persona que t'amenaça d'aquesta manera???. Jo penso que no. Planteja't-ho seriosament, planta-li cara, defensa't i deixa la relació JA. I en relació als comentaris, pensa que no som ni responsables ni podem controlar tot el què la gent diu o pensa de nosaltres, sigui o no sigui veritat. Passa'n i si la cosa va a pitjor comenta-ho a algun adult que et pugui ajudar. Un consell: valora't més i posa límits.
Gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat