amor
Fa un par de setmanes que no veig a la meva parella tan com voldria, port-ho 10 mesos amb ell, en aquest temps això ja havia passat i la veritat esque al final pens-ho que no em vol veure, ja que sempre que ens ballem no esta per mi, a part de que no ens semblem en res. Al final me acostumat a no veure'l, i sent-ho que ja no hi ha res... l'altre dia vaig esta parlant amb ell, i ell em va pregunta si lo que volia dir amb tot allò era que volia tallar, i jo vaig esta apunt de dir-li que si, però el final va ser un no. Si us plau ajudem a entendreu... se que no tenim futur, però no se perquè no li vaig poder dir que si... i que hauria de fer?
InterPersonal

Hola vogeria, sóc l'Assumpta.
Doncs la veritat és que les relacions no sempre van bé com un es pensa i com tu dius, si ja tens clar que que la relació entre tu i aquest noi no funciona potser el millor és ser sincera amb tu mateixa i amb aquest noi. No sé si n'heu parlat els 2 del tema. Si no ho heu fet estaria bé de fer-ho. Lo primer i més important és que tu tinguis clar què t'aporta aquesta relació i què n'esperes. Per ajudar-te, si vols pots fer una llista de coses positives i negatives de la relació. Ja sabem que en una relació hi ha alts i baixos i que no tot és un camí de roses, però...si creus que no t'aporta el què realment és important per tu, o t'aporta coses que no t'agraden o et fan patir, potser el millor és tallar. Per altra banda, ell sembla que no es vulgui "mullar" i et passa la responsabilitat a tu de dir-ho verbalment però tampoc fa coses perquè la relació millori...
De vegades ens fa por, sobretot quan portes un cert temps. Tens por a quedar-te sol/a, tens por a equivocar-te, etc. Però amb el temps tot això es supera i veus que és el millor que podies haver fet.
Bé, espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat