Operació bikini????
Holaa!!!!
Tinc 13 anys, i realment em vull aprimar. he sentit a parlar de "l'operació bikini", exactament de que tracta???? es que no ho tinc molt clar, i com que tinc panxeta, cintura, cul i cames, no ser que ferper aprimar-me i estar més "sexy" amb bikini.
També volia preguntar, segons el meu cos, quina forma de bikini em quedaria millor, ja que mai robo un banyador que em quedi minimament bé.
també, no estic molt segura quin seria el meu pes ideal: medeixo 1'64cm, i tinc 13 anys a l'octubre en faig 14, quin seria el meu pess??
Moltissimes gràcies us ho agreeixo!!!!!
Laura Medrano

Hola Joaneta!!
L'operació biquini és el nom que se li posa a intentar fer dietes per aprimar en poc temps i sense cap control mèdic. Tot i que n'hagis sentit a parlar o llegit a alguna revista, no són gens saludables. De fet els metges i especialistes estan molt en contra d'aquestes "operacions biquinis" perquè són perilloses per la salut.
No es tracta de perdre pes en poc temps per estar guapos ara que ve l'estiu, sinó que es tracta de cuidar-nos tot l'any. Per saber el teu pes saludable, a part de l'edat que tens, necessitem saber quina és la teva alçada: no és el mateix que una persona que fa 1'55 cm pesi 50 kg o que una persona que mesuri 1'70 pesi 50 kg...
Per altra banda, ens preguntes quin tipus de biquini et pot quedar bé segons el teu cos, però no ens descrius com ets..
A nivell general, el que s'aconsella és que si per exemple tenim poc pit, els biquinis arrodonits i amb volants a la part de dalt ens poden quedar bé ja que donaran una forma maca i a més donaran volum. Si volem dissimular les caderes, es recomana usar biquinis que no tinguin llaços ni volants a la calça.
De totes formes, tot i aquests consells, el millor és que vagis a una botiga de biquinis i te'n provis uns quants; tu mateixa veuràs quins et queden millor i amb quins et sents més còmode.
Una abraçada!
Laura Medrano