PAREES 123456789
Siusplau ajudaaaa,
Porto dues setmanes molt preocupada, els meus pares discuteixen més sovint que normalment, portes quatre dies sense parlar-se i es comuniquen a través de ma germana i jo. El fet es que em sembla que es separaran. Ma germana té 9 anys recents i jo en tinc 12 i una cosa aixi ens trencaria la vida. Afegint-hi que a mi em parteix el cor tot el que no tornaríem a fer junts si aixo succeís, ja se que és el millor per ells, pero em fa por afrontar-ho. Pensar en el viatges que em fet, quan anem als restaurants i demanem una taula de quatre.... Sé que molts deuen pensar que estic fent un gra massa, pero mes igual perque jo penso aixi i punt.
Perdo per les faltes d'ortografia🙏🏼
Graacies
Elena Crespi

Hola Anònima!
És molt normal estàr així si veus que els teus pares estan malament i penses que hi ha possibilitats de que se separin.
Ara bé, et demanaré que siguis molt valenta per fer una cosa: comenta'ls-hi als teus pares que el fet de que us utilitzin a tu i a la teva germana com a intermediàries per comunicar-se no està ben fet, que us fa mal i que no s'estan comportant com a persones adultes.
Són ells els qui, com a parella, han d'aprendre a resoldre els seus problemes i no us han de ficar a vosaltres pel mig ja que ja patiu prou al veure que es barallen...
Força i endavant!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81