Vull reduir la grassa de les meves cuixes... I no Puc
Hola, necessito ajuda ugent!
A veure, el dilluns que ve me'n vai al WaterWall amb l'institut, però hi ha un problema em veig unes cuixes enormes. Tinc 13 anys i peso 50kg!
Fa mesos que faig exercicis, he probat tot el que he trobat a internet, però res.
Sistplau! Digue'm alguns exercicis per fer. Tan per fer baixar el pes, com per eliminar la cel·lulitis, com per reduir les cuixes.
I sisplau no em diguis lo tipic de no tinc prou informació, o això necessita molt de temps. Sisplau digue'm alguns videos efectius...
Ara no vull que pensis que només ho fare fins pel dilluns que ve, sinó que ho anire fent, però el que jo vull és que almenys pel WaterWall no em vegi amb tanta cuixa i em vegi més primeta...
Sisplaau! Em faries un gran favor!!
Laura Medrano

Hola guapa!
Em sap greu, però justament el que em dius que no vols que et digui és el que t'he de dir... No podem aconseguir modelar el nostre cos com si fos de plastilina, i encara menys aprimar i tonificar en una setmana...
Per notar diferències s'ha de ser constant en l'esport i practicar-lo de forma regular, sinó no hi hauran resultats visibles a simple vista. Com que dius que et plantejaràs fer esport i exercicis de forma regular, et puc recomanar per exemple aquestes notícies que els redactors d'Adolescents.cat van publicar fa temps, on hi ha exemples concrets que pots començar a practicar avui mateix:
Exercicis per treballar les cuixes:
Exercicis per cames i cel·lulitis:
A banda, comentar-te que la millor manera de que la gent no es fixi en com són les teves cuixes, és que intentis mostrar-te segura de tu mateixa. T'ho dic perquè de vegades, quan una persona té una mica de complexe d'alguna part del seu cos, té tendència a intentar-lo amagar o a embolicar-se amb la tovallola per amagar-ho, o a no treure's la roba per a no quedar-se en biquini,... i aquestes conductes el que provoquen és que els demés es fixin i es preguntin "per què no es treu la roba? per què s'amaga? per què es tapa si fa calor?"... cosa que fa que inevitablement els demés s'hi fixin més.
Si et mostres segura de com ets i et comportes amb normalitat, les teves cuixes passaran desapercebudes als demés i ni s'hi fixaran.
Un petó i concentra't en gaudir de WaterWall!
Laura Medrano