No se que fer!
Hola adolescents,
Perfi començen les vacançes, ja que són ben merescudes desprès de treballar tant durant tot el curs, però això de tenir festa, fa que estar-se a casa sigui una de les millors opcions per a combatre la calor de l’estiu i clar, el que més et ve de gust es relaxar-te. I aquest és el problema, tantes hores a casa quant durant tot el curs no hi ets, passa factura. Que puc fer per a no picar entre hores? Em podrieu donar algun consell?
Gràcies.
Laura Medrano

Hola!!
Doncs si, per fi s'apropen les vacances!!
El primer consell per evitar picar entre hores és que intentis ser rigorosa amb els àpats que és recomanable fer. Està demostrat que si fem els 5 àpats que recomanen tots els metges, les ganes de picotejar i de menjar entre hores es redueix molt, perquè el nostre cos no ens ho demanarà.
Si seguim una alimentació desequilibrada i no fem els 5 àpats (esmorzar a primera hora, menjar alguna cosa a mig matí, dinar, berenar i sopar), el risc de picotejar augmenta.
Un altre consell és que tot i que siguin vacances, intentis buscar activitats i coses a fer, ja que si estàs ocupada i t'ho passes bé (i no t'avorreixes excessivament), segur que la temptació de menjar entre hores no estarà tant present. i això si, si algun dia et passa, no et preocupis que no és greu! No hem de ser tant estrictes amb nosaltres mateixos, sinó que es tracta d'intentar seguir una alimentació saludable i sobretot de fer esport habitualment i amb regularitat.
Un petó i gaudeix de les merescudíssimes vacances!
Laura Medrano