Horrible confusió
Hola adolescents.cat!
Sóc una noia, tinc 23 anys i, a la uni, vaig conèixer un noi amb el qual porto 3 anys sortint i me l'estimo moltíssim.
Fa cosa d'un mes em va convidar a casa seva a dormir i així conèixer als seus pares i al seu germà bessó.
Quan vaig arribar no sabia diferenciar quin dels dos bessons era el meu novio fins que em va venir a trobar. Desprès de sopar, vaig anar a la habitació per posar-me el pijama i ell va entrar i vam començar a fer l'amor. No ens hi vam estar gaire estona, una mitja horeta i, ell, de sobte va marxar corrents. Quan el vaig anar a buscar em van dir que havia marxat a posar gasolina feia mitja hora o així. És en aquell moment quan em vaig enterar que m'havia tirat al seu germà!!! I a sobre, com que ho vam fer sense condó, m'he quedat embarassada!! I ell es pensa que el nen és seu!
Què faig?
La meva vida sembla una telenovela!!
Merci per l'atenció.
Elena Crespi

Hola anònima! Gràcies per la confiança per explicar-nos una situació tan complicada!
Primer de tot, hauries de parlar amb la teva parella i explicar-li el que ha passat. Entenem que el seu germà bessó és idèntic a ell i ell v aprofitar-se d’això per embolicar-te en tot plegat. El millor hagués estat que en el moment en que vas descobrir el que havia passat, li haguessis comentat a la teva parella, però (pel que dius) sembla que en aquell moment no li vas dir.
Evidentment, la reacció de la teva parella no serà d’alegria, per tant, li has de deixar que assimili i digereixi el que ha passat.
I llavors haureu de decidir què feu amb l’embaràs, per tant, primer de tot ves a la ginecòloga i que et pugui explicar les opcions que teniu.
No sé si has parlat amb el germà de la teva parella però segurament li hauries de dir que el que va fer no va estar bé ja que es va aprofitar de tu i això seria denunciable.
Dius que la teva vida sembla una novel•la i potser tens raó, ara ets tu qui pot decidir com acaba tot plegat.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81