Acabarem junts?
A principis de curs va vindre una noia nova a l'insti i ens va presentar a uns amics seus, tot anava bé i tal fins que una amiga meva va començar a sortir amb un d'ells.
Una setmana després van tallar i tot es va complicar molt. Jo vaig continuant parlant amb ell (amb els altres no) i li vaig presentar a una amiga meva, unes setmanes després tontejaven i els dos me van dir per privat que li agradava l'altre. Més tard ell va decidir que no tindria res amb la meva amiga perque ni tan sols s'havien vist. Quan tot aixó havia passat jo no me'l podia treure del cap, inclús me van presentar a alguns nois pero vaig passar del tema perqué només pensava en ell.
Quan tot aquest tema es va refredar, la nena "nova" va començar a dir que ell s'havia equivocat al triar a l'altre, que tindria que hagut sortit amb mi i que fariem una parella perfecte, després d'alló vam tornar a parlar més sovint i vam quedar per carnaval, ell, la mrva amiga(la del tonteig) i jo.
Després de quedar la meva amiga i jo vam anar a casa, vaig vrure que em mirava de reull i quan li vaig preguntar em va dir que ell se m'havia "arrimat" així que li vam preguntar i no ho va negar.
Més tard la meva amiga (la nova) va dir-me que ell li havia dit "en secret" que pensava que jo era guapa peró que com m'ho digués la matava.
A dia de avui encara penso en ell i encara me van dient que diu que soc maca, etc i tot aixó me está rallant molt, la meva pregunta és: si no me'l puc treure del cap i ell a fet tot aixó, es possible que algún dia acabem junts?
Elena Crespi

Hola anónima!
Gràcies per la confiança i explicar-nos la teva situació!
Realment has de valorar que el que et diu la gent pot estar afectant el que estàs sentint i no et deixa avançar. A tu aquest noi t’agrada i sembla que ho tens clar, però ell diu coses però no fa cap pas per a tirar endavant això que sembla que diu. Llavors podem fer vàries coses:
-Continuar així i anar escoltant el que els altres diuen que diu de tu… cosa que a tu et fa estar angoixada i no saps què pensar
-Parlar amb la teva amigq pequè parli amb ell i li digui si s’ha definit o no en relació al que sent per tu…
-Ser tu la que comença a fer passos endavant. De vegades esperem a que sigui l’altre el que faci el pas però tu també tens el poder de començar a acostar-te a ell…
Nosaltres no tenim poders màgics per saber si un dia acabareu junts o no… però si vols que les coses canviïn hauries de fer quelcom diferent: o deixar d’esperar o tirar endavant i oblidar-lo…
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81