anonim!
Hola ns com fer he parlat amb un nen i ma dit que hem de deixar de parlar per culpa dels seus amics i hem cau molt bé que puc fer per olvidarme d'ell.
Elena Crespi

Hola Sweet2002!
El que et proposarem ara és complicat, sobretot perquè tu no vols deixar de parlar amb aquest nen. Però si ell ha prioritzat l’opinió dels seus amics a la vostra amistat has de tenir en compte que potser per ell, la vostra relació no era tant important.. I això fa mal però és el que t’està demostrant.
Quan algú t’estima i et valora i creu en la vostra amistat, defensarà aquesta relació i no es deixarà convencer pel que els amics li diguin. Senzillament prioritzarà el seu criteri per davant dels altres. Serà assertiu i els hi dirà el que sent I no es deixarà enredar.
Però sembla que aquest nen és força influenciable i s’està deixant endur pel que els seus amics li fan fer.
Tu realment vols tenir amistat amb algú que valora tant poc la vostra relació?
Per oblidar-lo, has de tenir present que et costarà però que has de mantener-te ferma en el contacte 0 amb aquesta persona.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81