M'agraden els tios grans!
Hola! Tinc 14 anys, i nose perquè, però els unics tios que m'agraden o que trobo guapos, són els que tenen de 17 anys cap amunt, fins i tot m'ha arribat a molar un de 20! Nose què fer ja que quan intento relacionar-me amb algun d'ells, ells diuen que sóc massa petita... És un rotllo i estic farta! Però esque els de la meva edat no m'agraden! No ho se, els trobo com infantils o nose ven be que em passa que no els hi trobo la "coseta" que els hi trobo als més grans... Ajuda siusplau! No vull que em vegin com una nena petita... :(
InterPersonal

Hola noa! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs entenc com et sents, però potser has de començar a acceptar la diferència d'edat. Si has ensopagat tants cops amb la mateixa pedra, replanteja't o "seguir buscant i ja arribarà" o fixar-te també amb nois més jovenets. Com seria sortir amb un n oi de 20 anys ara que en tens 14? podries compartir moltes coses amb ell? Pensa la parella amb algu amb qui compartir moments, experiències, etc. Potser així també pots valorar el plantejar-te no tancar-te tan amb una edat i escollir més per les possibilitats de compartir i viure al relació. Eli Aulet www.interpersonal.cat