ENAMORADA DEL MEU EX
Hola adolecentss!
Fa casi dos anys que vaig tallar amb el meu ex, peroo continuo enomoradissimaa dell. He intentat liarme amb altres tios pero sempre penso que ell es millor i acabo sempre igual. En canvi ell ja ha passat pagina, li mola una altra piva i tenen algo. He intentat borrarlo de la meva vida pero es impossible.
necesitooo ajudaa de comm olvidarlooo, es importantissiiim!!!!!!
Elena Crespi

Hola chuchufleta3! Com estàs?
Empregunto per què el vas deixar si és tan bona persona i t’agrada tant. Alguna cosa hi ha d’haver que fes que prenguessis aquella decisió fa tant de temps.
Mentre tant, et deixo un vídeo que et pot ajudar: parlo de quan la parellaet deixa però els consells també el spots seguir tu:
FRIhF2bless
De vegades, ens repengem d’una exparella perquè no hem trobat a ningú i el que hauríem de fer és valorar de veritat si realment ens entendríem amb ella, novament. Però el que està clar és que ell ara nov ol res amb tu i, per molt dur que soni, és la veritat i has de treballar seriosament per la eva reconstrucció!
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81