Mare
Bon dia!
Fa ja unes setmanes que la meva mare esta molt rara amb mi.
Avui per exemple, m'ha amagat el mòbil i a saber on l'ha ficat. No hem deixa llibertat per sortir amb les meves amigues i no es refia de mi.
Entenc que estem a l'edat de l'adolescència i que es preocupi per mi, però es que trobo que esta sent molt exagerada.
Que puc fer?
Gràcies!
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Sense cap mena de dubte: parla amb ella.
Suposem que la tea mare té por de les decisions que prenguis, no confía en tu i per això et marca el territorio. Però ara has de ser tu la que li demostri que estàs madurant, que tens ganes d’aprendre a prendre les decisions correctes i que et porta`ras bé. Per tant, uana primera manera de demostrar-li això a ta mare és parlant amb ella:
-Explica-li com et sents quan fa aquestes coses, que per tu no tenen sentit
-explica-li que tens ganes de que confiï en tu i de demostrar-li que ho pot fer
-digues-li què sents per ella, que te l’estimes, que la respectes i que tens ganes de que ella vegi que tu estàs creixent i madruant
Ànims i esperem que la conversa vagi bé!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81