Ajudeeume
Hola! Estic enamorada de un noi... El cas es que ja porto tres anys darrere seu, vem estar sortint ja fa molt de temps i em va acabar fent molt de mal... No vol res de mi nomès amistat. Ell no sap que encara segueixo pillada per ell, tinc por de que ho sapiga, se que podriem perdre la nostra amistat o si no, no el podria mirar a la cara... No sé ja que fer, no el puc oblidar, he plorat i patit molt per ell, m'han demanat sortir i no han surtit be les meves relacions perque penso en ell... No puc viure sense ell, l'estimo.moltisiim, no trobare mai un noi com ell, nomès tinc ulls per ell, em sembla guapisim pero realment no ho es, no es gaire agraciat ningú el veu tant guapo com jo, m'he enamorat mes de la seva bellesa interior, em don igual que sigui poc agraciat, jo el veig guapo per com es i ja el veig guapo fisicament.. De veritat, l'estimo... i no m'hi canso, però que hi puc fer? Ajudeu-me si us plau. Tinc la autoestima pel terra. Gràcies!!
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Comentes que estimes aquesta persona i que t’agrada com és. Has de pensar que ell és com és amb lo bo i lo dolent. Dius quee t va fer molt mal i tu saps què va pasar en aquella ocasió però pensa que ell també és qui et va fer mal.
Però hi ha una cosa molt important: ell no vol tenir una relació de parella amb tu. I sé que això fa mal però és el que ell vol. Per tant, tu ja portes prou temps martiritzant-te per això i potser ha arribar el momento de plantejar-te que has d’oblidar a la teva exparella.
Aquí et deixo un vídeo amb alguns consells:
FRIhF2bless
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81