URGENT Els meus pits tenen una forma extranya
Hola adolescents!
Fa molt de temps que hem preocupa bastant una cosa.... la meva forma dels pits és bastant extranya; tinc els pits separats un de l'altra també no hem creixan de forma rodona sinó el contrari hem creixen en forma de con o triangla.
Aixó hem produeix molta baixa autoestima ja que totes les noies que he vist i coneixu les tenen més petites o més grans peró rodones.
Per internet buscant informació he trubat que pot ser son "mamas tuberosas" que és com una malformació o deformació dels pits. No se si podria ser aixó o que encara no se m'hagin desarrollat força bé.
Que en dieu? Podria ser aixó? es que tinc 17 anys i ja m'haurian de haver crescut o per lo menys tenir una mica de forma no?
Gràcies adolescents!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. La veritat és que em sap molt de greu que la forma dels pits t’estigui fent sentir tant insegura. Pensa que la majoria de vegades deus veure les teves amigues o companyes vestides. Els sostens poden dissimular molt la forma del pit i la gran majoria de gent els compra amb escuma i això els hi dóna forma.
Dit això, la forma que descrius dels teus pits és totalment normal, la tenen moltes persones. No tens cap malformació, no t’espantis. Et deixo un enllaç d’un article d’ upsocl perquè puguis veure que realment hi ha diferents formes de pit. Cada forma de pit pot tenir també mides diferents i estar més junts o separats.
Intenta no comparar-te amb les teves companyes ni amb les noies en general. No trobaràs dos pits iguals i a més ens venen determinats per la predisposició genètica, per tant no podem escollir ni el seu volum ni la seva forma. Comprat uns sostens que et siguin còmodes i que et facin sentir bé amb tu mateixa.
Aquí et deixo l’enllaç:
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar