Só una persona molt insegura
Hola!! Sóc una noia molt tímida i insegura i em costa integrar-me als grups i relacionar-me amb la gent. M'agradaria que em donéssiu alguns trucs per confiar més en mi mateixa i per aconseguir perdre la vergonya.
Moltíssimes gràcies
Elena Crespi

Hola Anonimaa.
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
No sabem quines situacions et costen més ni am bquè et trobes però el que et podem dir és que la seguretat no es guanya de cop. Sinó que es guanya mica en mica. Per tnt, et recomanem que agafis paper i boli:
-Apunta totes aquelles situacions en les que et sents més insegura i que et costa relacionar-te amb la gent
-Ara ordena-les de major a menor dificultat per a tu.
-Comença fen alguna cosa de les petites per posar-te a prova.
La inseguretat es venç fent-li frotn, per tant, et recomanem que comencis fent les coses petites de la llsita i, mica en mica, vagis pujant i fent les coses més complicades.
Els parenentatges que vagis treient dels petits passos que facis et serviran per a seguir endavant"
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81