autoestima baixa
Ja us he escrit diverses vegades demanan un consell, pero mai he tingut resposta, suposo que es perquè hi han moltes consultes i no les podeu respondre totes.
El problema, es que ya fa uns 2 mesos que em sento deprimit, jugo a la play un rato, y deixo de jugar-hi perquè em venen ganes de plorar, lu mateix em pasa quan estic sol a l'habitació que em posu a plorar, no soc capaz de plorar davant la gent, per exemple quan estic amb el meus pares o amb els amic no ploro perquè no penso amb les coses.
Ara estic molt confos, els meus pares em van obligar a estudiar lu que ells van voler, i jo lu que vull es seguir estudiant i arribar a treballar a lu que m'agradaria al futur.... pero ells no o veuen aixi, volen que em tregui el carnet i treballi, pero jo no els i se fer veure que vull seguir estudiant encara que soc jove per tenir el meu futur.....
Ara bé farà un any vaig coneixer una noia a la cual parlem dia rere dia, a mi ella em té enamorat.... i només ens podem veure per skype perquè viu per madrid.... el problema es que a mi m'enamora... i espero que algun dia la arribi a veure.
Ella fa cosa de 2 mesos va estar amb un noi.... i aqui va ser on vaig començar a posarme depre... i es que no se que fer ja.... al cap de fa 1 mes o van deixar.... i em diu que per ell no a sentit res mai tant com per mi .... y seguim parlant al dia d'avui.... no se si o van deixar perque el seu ex els i va posar o perque ella amb el pas del temps volia tornar amb mi com em deia...
En resum.... que vull estar amb ella peroò tohom em diu que no perquè em tornarà a fer mal.... i ella em diu que no... que confi en ella que no em vol perdre per sempre... Nose que fer per deixar de estar sempre trist per tot.... ni que fer perquè si torno tinc por de que em torni a fer mal i despres si que ja pasare de tot...
espero que em conteste...
gracies
Elena Crespi

Hola conocido98!
Primer de tot, disculpa si hemd eixat alguna pregunta sense resposta. Ara mateix tenim algunes respostes de fa unes setmanes pendents de respondre però hem prioritzat actualitzar les més noves.
Sobre el que sents, dir-te que no ens estranya que estiguis trist: tens dues situacions força complicades.
Amb la noia que t'agrada: realment ets tu qui ha de decidir si hi confia o no. Per molt que la gent et digui, ets tu qui decideix si ho tires endavant o no. Pensa relament si ara t'inspira confiança...
I sobre la feina: potser és important que parlis amb els teus pares i els hi expliquis de manera seriosa i madrua tot el que et passa. Podeu trobar una situació intermitja? treballar i mentre tant estudiar el que t'agrada?
Per això pots demanar orientació a professors perquè t'ajudin aparlar amb els teus pares!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81