Necessito un consolador i no se on trobar-lo!
Aquesta consulta la faig principalment ja que n'estic fart de posar-me objectes per el cul que no siguin, almenys fets principalment per allò:
Doncs la pregunta és: Tinc 13 anys i vull un simple consolador i no se on puc comprar-lo i si la meva edat és apte per comprar-lo.
Em podrieu ajudar?
Moltes gràcieees!!! :3 petoneeets i visca els pambissitus!
Elena Crespi

Hola Pambissitu. Gràcie sper la tenva consulta.
Priumer de tot, corregir una cosa que dius: no es diu consolador, es diu dildo ( si és estàtic) o vibardor (si té vibració).
Però pel joc anal no es pot fer servir un dildo o un vibrador ja que es podrien empassar i quedar-se als budells.
El que es necessita pel joc anar és un plug.
I ho venen a botigues on s'ha de ser major d'edat. Per tant, encara et queda un temps.
El que et recomanem és que puguis aprendre a jugar amb el teu cos sense necessitat d'altres artilugis, de moment.
Esperem que trobis la manera de passar-ho bé!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81
Pambissitu
Gràcies! Pensava que dildo era en anglés!