HA TORNAT DE NOU.
Hola Adolescents,
Fa uns quatre o cinc mesos vaig fer una consulta en aquesta mateixa secció explicant que un noi amb el qual estava sortint m'havia deixat i no sabia el perque. Em vau ajudar bastant, i amb l'ajuda dels meus amics vaig poder intentar no parlar amb ell i oblidar-me d'aquella persona del qual ha sigut el meu primer amor.
Doncs fa uns dies ha torant, em va obrir, dient que m'havia d'explicar moltes coses i que haviem de parlar. Parlant i parlant vam estar els dos molt bé i em va dir de quedar la setmana que ve per així poder parlar millor i cara cara perque pel movil no es parla de temes d'aquests.
Tinc molta por de tornar a sentir com sentia per ell i de que m'enamori una altre vegada i fer-me més mal perquè ell no pot tenir ara una relació per problemes seus.
No se que fer... ha tornat de nou i el trobo moltissim a faltar però ja no se si com amic o com a novio. Estic molt liada.
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per esciure'ns de nou!
Doncs si ell vol tenir l'oportunitat de parlar amb tu cara a cara és bo que li puguis donar aquesta oportunitat. Però només si tu en tens ganes i n'estàs convençuda.
Com que ja heu parlat, potser ja saps quines coses et vol dir i què podria passar.
Ara has de pensar tu en què vols que passi i en què no. És normal que ara tinguis un embolic i que tinguis molta por perquè aquest noi t'ha fet mal i no vols tornar a caure en el mateix, per tant, t'has de plantejar què vols fer realment TU, independentment del que ell et proposi...
Una abraçada i sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81