La profe de cat està pirada
Hola macos! Escric en nom d'una gran majoria de persones com seria la nostra classe. Estem farts de la professora de català... Sabem que som una mica pesats, però es que ella ja no ve amb ganes a les classes, sempre tira les coses amb desgana i ens tracta com si tinguéssim problemes mentals. No la suportem més, si ella segueix d'aquesta manera nosaltres tampoc canviarem el comportament per fer-la contenta, perquè no serviria de res. No corregeix les feines i aconsegueix que no aprenguem res durant tot el que portem de curs. A part, diu que no podem fer texts llargs perquè no en sabem prou, i nosaltres justament pensem que la manera d'aprendre és començant a treballar, no? Ens amarga la vida quan entra a classe, ens posa feines repetides sense explicació i després va fent-se la penes a la tutora... Ens agradaria que ens diguéssiu que podem fer. El que tampoc volem és complaure-la a ella quan no fa res perquè avancem com a estudiants. Volem trobar un equilibri perquè l'any que ve la tornem a tenir i no necessitem que el curs se'ns arruïni per culpa seva.
Gràcies!!
Elena Crespi

Nora Jou, gràcies per la consulta a tu i a tota la classe.
En aquesta situació podeu fer un parell de coses:
-O parlar directament amb la professora per explicar-li com us sentiu a classe i les ganes que teniu que ella sigui el motor que us motivi a tirar endavant (cosa que no està fent)
-o parleu amb la direcció del centre i els hi expliqueu com un trobeu, el que fa la professora i que teniu ganes de que la situació canviï.
El qeu està clar és que si no dieu resa a ningú, la situació pot estancar-se i anar a pitjor. Per tnat, us animem a que prengueu la iniciativa en voler resoldre això que us està passant.
Amb bones paraules es poden dir moltes coses.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81