Què he de fer?
Em vaig enamorar d'un al·lot del meu grup d'amics i un amic meu ho sabia. Un altre al·lot em va començar a tirar canya, és del meu grup d'amics també. La qüestió és que jo li vaig seguir i vam estar de rollo però hem acabat sortint i ara ja fa tres mesos que estem junts però segueixo sentint coses pel primer al·lot. No se que fer perquè m' agraden molt els dos i si li demano un temps per pensar i li explico el què passa s'enfadaran entre ells i això és el darrer que vull. A més el primer al·lot s'ha enterat del que sentia per ell i ara el noto com més proper a mi. I ell no és l' únic que s'ha enterat, ara ja ho sap tot el grup i sempre li fan la conya al meu al·lot de que li deixaré pel primer al·lot.
Què hauria de fer?
Elena Crespi

Laila, gràcies per escriure'ns.
La situació que estàs vivint no ha de ser gens agradable. Però, ja que veiem que la gent en fa conya i tot, perquè no aprofites per parlar-ne seriosament amb l'al·lot amb el que estàs i li expliques que estàs confosa. Que tot això ha passat de manera inesperada perquè a tu t'agradava el seu amic però llavors va aparèixer ell i ara tens un bon embolic al cap.
El que està clar és que per a seguir endavant amb la relació necessites tenir les coses clares, perquè sinó llavors encara es perjudicarà més a la teva parella i a tu. Hi ha el risc de que allarguir la relació perquè sí i això pot ser molt dolorós.
Per tant, per a seguir endavant necessites aclarir el que sents. Sobretot!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81