Embarazada als 17
Hola!!
Porto un any i mitg amb el meu novio. Ell té 19 anys i jo 17. L'altre dia li vaig comentar que m'agradaria tenir un fill. Em va dir que no em deixaria i que estaría amb mi i el nostres fill, però que no li sembla bé tenir-lo hara... no se que fer, perque jo vull tenir un fill si o si hara!
Elena Crespi

Hola! Gràcies per escriure'ns!
El desig d'un fill sempre és quelcom molt bonic. Però s'ha de pensar molt i molt bé. Tenir un fill comprota una gran responsabilitat i implica un canvi molt gran en la vida d'un apersona. A més, segurament es necessiten moltes coses per a tirar endavant un embaas:
-Una relació de parella estabnle
-un grau de maduresa personal important
-que la relació es basi en el respecte, la confiança i que sigui una relació que funcioni molt bé (un fill sempre implica un canvi enla relació, i per a moltes parelles és una crisi important)
-poder mantenir econòmicament al fill
...
No recomanem que sigui una decisió que es prengui a l'adolescèncvia perquè en aquesta etapa s'està en ple procés de construcció de la personalitat i el que avui et sembla tenir-ho molt clar, potser d'aquí a un temps no és així.
Et recomanem que vagis a la Tarda Jove del CAP del teu poble i puguis parlar amb la ginecòloga de tot això.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81