penjada un altra cop?
hola! estic fetaa un lio.. fa mes d'una semana que em tornu a liar amb el meu ex, i ell am diu que li agradu molt molt.. i jo no se si magrada. pero quan estic amb ell em sentu molt b i estiria tot el dia amb ell.. pero avegades am treu el tema dalguna tia que sha liat i am fa rabia... torno a estar penjada d'ell?
InterPersonal

Hola Anita:)! sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. Hi ha una frase que diu: donde hubo fuego cenizas quedan. T'imagines què vol dir? N'estic segura que m'has entès. Mira, en el passat, vosaltres dos funcionàveu com a parella i pel que sigui vau tallar. El fet de retrobar-vos ha despertat en vosaltres sentiments que feia temps que no recordàveu i això fa que de nou sentiu coses l'un per l'altre. El que no puc dir-te és si val la pena tirar endavant o no, ja que tampoc sé el motiu pel qual vau tallar. Sigui com sigui, la qüestió és que sembla que de nou teniu sentiments, per tant us recomano que us assenteu a parlar per poder definir quin tipus de relació voleu tenir a partir d'ara ja que potser teniu idees diferents de com encarar-la i això si que seria un problema.
Gràcies per la teva consulta i la confiança!!Marina Marull
www.interpersonal.cat