M’he enamorat del meu ex-novio adames que li agrado al seu millor amic.
Fa uns anys vaig tenir una petita relació d’un mes amb un noi però ho vàrem deixar ràpidament, després d’allò tot va acabar malament(insults, no ens parlàvem etc). Ara fa un mes o menys hem vaig entera de que li agrado al seu millor amic, però jo no tinc cap sentiment amb ell apart d’amistat.
Vaig tornar a començar a parlar amb el meu ex-novio aquestes últimes setmanes i ara hem torna a agradar. Ns que fer. Tinc por de dir els meu sentiments i pugui fer mal al seu millor amic.
Tindríeu algun consell, per dir-me el que fer.
Moltes gracies. Molts petons
Elena Crespi

Samantha, gràcies per la confiança!
Realment el consell que et donarem va sobre el temps: espera't una mica i explora bé els teus sentiments. Pel que ens dius tot és molt recent i que et torni a agradar algú pot ser senzillament un retorn del que senties abans o realment que et roni a agradar de veritat.
No sabem què ha activat aquest sentiment però saber que un amic de la teva ex-parella va darrera teu potser t'ha tornat a connectar amb el seu record i per això el tornes a tenir present...
Deixa que passi una mica de temps i així podràs valorar si el que sents és realment que t'agrada un altre cop o és el record del que hi havia abans...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81