Analitica (+++++)
Hola!
Tinc 2 consultes,
La primera, és que últimament estic feta una merda, tinc fatiga, no menjo molt, em marejo, i tal, i vaig anar al metge aveure que hi passava, m'han fet radiografies, una analitica i prova d'orina, de moment, creuen que ja saben el que tinc, però esperaran als resultats de l'analitica i l'orina per afirmar-ho, just el dia que tenia que donar l'orina, em va venir la regla, i al fer-hi pipí, va caure una mica de sang a la prova, i voldria saber, si això pot alterar el resultat..
I la segona és,
tinc 15 anys, faig 1'60 i peso 41 Kg, estic bé de pes? Cal dir, que menjo moltissim però ho cremo tot molt ràpid.
Gràcies :)
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Pel que fa a la primera consulta sobre l’analítica no li donis més importància. No farà variar res així que estigues tranqui-la. Penso que és molt important que hagis anat al metge ja que estàs en un pes extremadament baix i si no et trobes bé és molt important que mirin que està passant. No em queda clar si menges poc o menges molt però o cremes ràpid perquè dius les dues coses. Sigui com sigui el que si està clar és que el teu pas és molt i molt baix. Nosaltres no som metges per això no sé que pot estar passant. Estarem molt contentes si ens envies una altre consulta explicant el que t’ha dit el metge. Molts ànims guapa. Fins que arribin els resultats intenta menjar el més equilibrat que puguis i hidratar-te molt bé.
Una abraçada