no vui marxar :(
bon dia adolecsents
averaa.... el tema es que fa temps el meu pare va marxar a sabadell a viure amb la seva dona ( ella no es me mare) ja que van tenir un fill y jo em vaig quedar vivent amb la meva avia y el meu avi... bueno i amb els meus tiets i la questió es que jo me criat a casa dels meus avis sempre des de que vaig neixer ja que me mare es va desentendre de mi i mai he volgut anar a viure amb el meu pare ja que alla no estic comoda no em sento gens pero gens be realment estic molt malament amb ells.... però si no aprovo aquest curs m'han dit que aniré alla a viure i jo només de pensar-ho ja s'em be tot el mon a sobre començo a plorar i vui deixar d'existir... Si realment estic molt malament ( no per que em tractin malament simplement... es que no se com explicar-ho)..... queda un mes o potser menys de colegi i crec que les meves notes no son gaire bones intento esforçarme pero al meu cap li pasa algu....i n'estic farta vui centrarme i no puc... no se que fer o que dirli al meu pare per poder quedarme ambels avis he parlat amb ell un milió de cops pero ara em diu que ya li es igual el que yo vulgui que si suspenc.... i yo no se com ferli saber que no puc estar alla amb ells que no estic bé siusplau responeume rapid... i no em digueu que parli amb ell ja que ho he fet ja mes de mil cops ii ya no se que fer
Elena Crespi

No hi ha res més que la comunicació la que eet pot ajudar a que el teu pare t'entengui però si el parlar no funciona, potser pots fer quelcom que simbolitzi el que sents.
Busca símbols o situacions que representin el qu esents i explicar-li ben bé com funciones.
I demana-li que necessites repecte envers al que sents i desitges.
és important que tingui en compte la teva opinió, sobretot, si et fa mal...
per`otambé pots donar-li una oportunitat al teu pare. Possiblement ell vol compartir més estones amb tu,q ue t'implioquis més en la seva vida... qui sap si un canvi et fa estar millor i descobreixes coses noves...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81