Ajuda no se que fer
Holaa tinc 13 anys, fa 5 mesos em vaig enamorar d'un noi de dos anys mes que jo. De mentres que em llençava la canya a mi li llençava a altres nenes, em va dir que volia lio amb mi pero jo pensava que aixo li deia a totes les nenes amb les qual ell parlava, resulta que em van arribar rumors al cole que estava amb una noia pero ell no ho volia acceptar fins que ha arribat a un punt de que ho va reconèixer hi ha mes a mes m'han arribat a dir amics de confiança d'ell de que esta amb la noieta aquesta per oblidar a una chiqueta. En conclusió jo m'he intentat liar amb un noi i no l'he pogut oblidar... En aquests últims dies m'ha demanat que si volia lio que deixava a la seva chicota per liar-se amb mi... Total estic super enamorada i els meus amics em diuen que ell es dedica a Il.lusionar a les noies, les deixa enamorades i s'en va, que m'haig d'oblidar d'ell perquè em farà molt de mal.. Nose que fer, ni com sentir-me, ni com pensar! Com el puc oblidar? Doneu-me consells per oblidar-lo
Merciii sou els millors petonetss!!
Elena Crespi

Tens una elecció difícil per davant... però realment et proposem ben bé que valoris les dues opcions amb totes les conseqüències que poden tenir:
-Ell t'està demanant lio (no t'està demanant er sortir), per tant, si acceptes: ell només t'ofereix que us enrotlleu, no hi posarà sentiments pel mig, per tant, tu et pots crear falses expectatives del que pot arribar a passar imaginant-te que ell canvia (cosa que és molt difícil) però realment ell es mantingui en que només vol lio i tu surtisp erjudicada perquè estaràs accedint a tenir lio amb ell quan tu el que realment vols es una altra cosa. Si es donés aquest cas, et diem que t'has de fer valorar molt més ja que estàs minimitzant qui et tu i què vols tu a favor delq ue vol ell...
-Si li dius que no, ets tu la que marcarà les normes de joc: li estaràs dient... no vull un lio amb tu, jo vull quelcom més i si només m'ofereixes això, no en tinc prou i ja vaig coneixent "de quin peu calces"... i t'empodararàs i guanyaràs seguretat en les teves decisions.
-La possibilitat de que ell realment canviï i s'enamori de tu també hi és... però per l'experiència que tenim-... et podem dir que és una possibilitat molt petita...
Et desitgem sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81