Crec que me enamorat
Des de principis de curs, sento algu per la meva professora. Ella es molt jove i molt simpatica, el problema es que jo soc menor d' edat, i no crec que tingui cap possibilitat. A mes que no se si a ella li agraden els nois o les noies. El problema està en que jo tinc novio. Me'l estimo molt, però cada vegada que tinc classe amb ella em posu molt nerviosa, el cor em va a cent i no vui que acabi la classe per no haver de esperar a la proxima classe que tingui amb ella per veure'la. Dintre de dues setmanes el curs acaba i ja no la podre veure mai més, i no vui que acabi el curs ja que em sentire fatal cuan hagi de despedirme.
Elena Crespi

Hola anònima104!
Veiem que estàs força confosa i t'agraïm moltíssim la consulta.
Enamorar-nos d'un professor o professora és quelcom habitual. Però és completament ilegal que pugui passar alguna cosa.
Per tant, et diré una cosa: mira quin aprenentatge en pots treure de la situació que estàs vivint? com ho estàs fent per reduir el dolor? O quines coses creus que fas per fer-lo créixer? Creus que te n'ensortiràs i que estaràs bé? o penses que quedaràs aquí atrapada?
A més, hi ha la teva parella...en aquest moment no estàs donant el 100% de tu en la relació eprquè estàs dividida i has de valorar si realment val la pena estar en una relació a mitges tintes...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81